2016.11.22. 07:25
1 órát várt a nyíregyházi bankban, hogy befizessen 1000 forintot - Elszakadt a türelem cérnája
Nyíregyháza - Több mint egy óra hosszát vártam, sorszámmal a kezemben, az egyik nyíregyházi bank ügyfélszolgálatán. Mindössze 1000 forintot szerettem volna befizetni gyorsan, egyszerűen, de csak nem szólítottak - írja olvasónk.
Nyíregyháza - Több mint egy óra hosszát vártam, sorszámmal a kezemben, az egyik nyíregyházi bank ügyfélszolgálatán. Mindössze 1000 forintot szerettem volna befizetni gyorsan, egyszerűen, de csak nem szólítottak - írja olvasónk.
Egy óra elteltével kulturáltan, de emelt hangon jeleztem, hogy nem vagyok időmilliomos, majd írásban tettem panaszt a hosszú várakozási idő miatt. Közben a többi várakozó is megerősítette, amit sejtettem: nem ritka eset, hogy másfél-két órát kell várakozniuk az ügyfeleknek ebben a fiókban. Két nap sem telt el, és megérkezett a bank válasza a panaszomra. Azt írták, önhibájukon kívül okoztak kellemetlenséget a várakozóknak a banki munkatársak, a reklamált napon ugyanis az átlagosnál jóval nagyobb volt az ügyfélforgalmuk, egyesek előre egyeztetett időpontra érkeztek, bizonyos ügyintézések pedig sok időt vettek igénybe. Értem én, de a hasonló, bosszantóan hosszú várakozási idő elkerülése érdekében miért nem alkalmaznak egy-két ügyintézővel többet? Kinek jó az, ha az ügyfelek a türelmüket, a bankfiók pedig az ügyfeleit veszíti el?
- Henyusz János, Nyíregyháza -