szon-sportoldal

2011.02.15. 19:53

Dicső Peti és Oszlánszky Zoli 2011-es versenytervei

<p>Dicső és Oszy az RTE sorozat, H1-es kategóriában, a 2010-es versenyévadban a középmezőnyben végeztek. Idén áprilisban lesz az első RTE futamuk.</p>

Telefonon kérdeztem Petit a 2011-es tervekről:

Hogy érzed magad hetekkel a rajt előtt:

- Olyan vegyes érzelmek vannak bennem, a rajtban már jobban előjön az izgalom.

Így utólag visszatekintve, hogy értékeled 2010. évi szezont?

- Nekünk mindenképp jó volt, értünk el eredményt és hoztunk haza kupát is a Szilveszter Rallyn és Bükfürdőn is.

Tavalyi versenyeitek közül melyikre emlékszel a legszívesebben vissza, és miért?

- Bükfürdő és Szendrő Rally tetszett a legjobban. Nagyon jó pályák voltak Bükfürdőn, egy métert sem mentünk egyenesen. Szendrő Rally-ra pedig kaptunk jó gumikat. Volt kalandunk Oszy-val, a teljes út szélességét bejártuk a pályán. Sőt még árokban is voltunk, így a nézőknek is autóztunk rendesen.

Hanyadik RTE versenyedre készülsz?

- A tizennegyedikre készülünk a csapattal!

Milyen elvárást támasztasz magaddal szemben 2011-ben 2010-hez képest?

- 2011-ben már a H2 kategóriában megyünk, és benne szeretnénk lenni az első háromban!

Aszfalt vagy murva, vizes vagy száraz a kedvenced?

- Mindegyik! Az aszfalt, mert jól tapad, murván mindenhol keresztbe tudunk menni. Vizesen, pedig egyszer mentünk Esztergomban. Vizen merészebb voltam, mint szárazon, mert azon kicsit lehetett csúszkálni is.

Ki fog navigálni neked 2011-ben, van-e uj elvárás vele szemben?

- Oszlánszky Zoltán fog idén is navigálni nekem. Nincs semmi új elvárás, csak üljön be megint mellém.

Navigált-e már más neked?

Igen Herbály Attila és Ignácz Peti a Szilveszter Rallyn.

Milyen volt Herbály Atesz navigátornak, hiszen ő is egy VFTS-t terelget a Bal1-ben?

- Jegesek volt a szakaszok, kis tempó, viszont röhögtünk nagyokat és szórakoztunk a jeges pályán.

A 2010-es technika marad, vagy van fejlesztés 2011-re?

- Marad év elején mindenképp, de készül az új motor és váltó. A H2 kategóriához megfelelő motort csináltatunk. Új motor lesz egy 2000 ccm injektoros és egy szekvenciális váltó lesz hozzá Megköszönöm a szüleimnek és a támogatóimnak az eddig nyújtott segítségét. Nem utolsó sorban a lelkes szurkolóknak, hála és köszönet!

- Hajósi Miklós -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!