2013.04.12. 12:24
Önnek okoztak már bosszúságot a kátyúk?
Korbács Péterné egy hónapja lakóhelyén, Mátészalkán hajtott bele autójával egy hófödte, „láthatatlan” kátyúba. – Hirtelen egy nagy pukkanást hallottam és leállt a kocsi. Kitört a jobb első kerék, képtelen voltam tovább haladni vele. Sok bosszúságot és nagy anyagi kárt okozott a kátyú – mesélte.
Korbács Péterné egy hónapja lakóhelyén, Mátészalkán hajtott bele autójával egy hófödte, „láthatatlan” kátyúba. – Hirtelen egy nagy pukkanást hallottam és leállt a kocsi. Kitört a jobb első kerék, képtelen voltam tovább haladni vele. Sok bosszúságot és nagy anyagi kárt okozott a kátyú – mesélte.
Csősz Máté a Sóstói úton éktelenkedő aszfaltsebek miatt panaszkodott. – Egy szakaszon annyira nehéz a közlekedés a kátyúk miatt, hogy minden nap dugó alakul ki csúcsidőben – mondta.
Demarcsek György két napja Nyíregyházáról Lakitelekre utazott. – Az autópályán is előfordultak kátyúk, de amikor letértem a 31-es és 32-es főútra, az maga volt a pokol! A keskeny főutakon hemzsegtek a balesetveszélyes, mély, kikerülhetetlen gödrök!
Dutkievicz Dávid éppen a jogosítvány megszerzésén fáradozik. – Amikor forgalomban vezettem, rá kellett döbbennem, hogy az utak 80 százalékán találkozni kisebb-nagyobb kátyúkkal. Amelyiket lehet, kikerülöm, de sokszor ez lehetetlen – válaszolta.
Tóth Martin édesanyja szomorú esetét hozta fel. – Kis híján kiesett az autó hátsó kereke, amikor belehajtott egy mély kátyúba Nyíregyházán, a Debreceni úton, pedig óvatosan, kifejezetten „nőiesen” vezet.
Nahalkó Jánosnak eddig „csak” a dísztárcsája bánta a kátyúkat. – Legyen szó Nyíregyháza közútjairól vagy a Mátra hegyvidékes aszfaltjáról, mindenütt csak ideig-óráig tartanak az útjavítások. Minőségibb anyagokkal jobb munkát kellene végezni, még ha drágább is, mert hosszú távon megtérül!