2011.06.05. 12:32
Márkaismertség alapján választanak bankot
<p>Debrecen - A legifjabb banki ügyfelek új nyelvet beszélnek a pénzügyek területén is: számukra a bankkapcsolat elsősorban a bankkártyát és az internetbankot jelenti – derül ki a TakarékBank felméréséből.</p>
Már 60 százalék azoknak a 18-29 év közötti ügyfeleknek az aránya, akik legszívesebben az interneten keresztül bonyolítják le banki ügyleteiket, és ott informálódnak aktuális egyenlegükről a bank adatai szerint. A megkérdezettek közül legtöbben az internetbankot és a bankkártyát tervezik igénybe venni azok közül a szolgáltatások közül, amelyeket még nem használnak.
Leginkább a fiatalok kíváncsiak az adott bank tevékenységére
A fiatalok kritikusan kíváncsiak az adott hitelintézet tevékenységére, az általuk kínált termékekre, és szolgáltatásokra. Arra a kérdésre, hogy mi alapján választanak bankot, a válaszadók többsége azt felelte, hogy minél több ismeretre van szükségük az adott bank működéséről.