2011.10.02. 13:02
A hölgyek uralják az online piacot
Budapest - Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest - derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.
Budapest - Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest - derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.
Bár a megelőző évhez képest a vásárlások értéke emelkedett, továbbra is spórolósan költünk. Az elmúlt évben nőtt az online napi fogyasztási cikkeket vásárlók aránya, a bővülés üteme a teljes online piac növekedését is meghaladta. Míg ugyanis 2010-ben még csupán az aktív internetezők 11 százaléka nyilatkozott úgy, hogy egy év alatt legalább egyalkalommal vásárolt napi fogyasztási cikket online, addig idén ez az arány elérte a 15 százalékot. A napifogyasztási cikkeket online vásárlók között a hagyományos boltok közönségéhez hasonlóan a nők vannak többségben.