Szabolcs-Szatmár-Bereg

2024.02.15. 09:39

Vármegyei sikerek: jó volt a marketingük! 

Ünnepélyes keretek között először adták át az Agrármarketing-díjat - két elismerés is vármegyénk képviselőihez került.

Tarnavölgyi Gergely

Az Agrotrend Csoport az idén hívta életre az Agrármarketing díjat, mely az agrárcégek és -vállalkozások, valamint az agráriumhoz ezer szállal kötődő szervezetek 2023-as marketingtevékenységét ismerte el.
A díjakat olyan cégek képviselői vehették át, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az agrármarketing területén, akik az agrárvilág kreatív szellemét és újdonságait kiváló megjelenésükkel és ötleteikkel gazdagították egyedülálló marketingkommunikációs ötleteikkel.

Az Agrotrend Csoport fődíját a kisvárdai székhelyű Master Good Kft. kapta, mégpedig a Tanyasi csirke országos kampányával. De ez még nem minden! A kistermelők versenyében a Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével Arany minősítést kapott - tájékoztatta portálunkat az Agrotrend Csoport.
A fővárosi ünnepségen az Agrotrend Csoport tulajdonosa, Mátrai Zoltán köszöntötte a díjazottakat és a megjelent vendégeket, majd Urkom Katalin, a szervezet marketingvezetője, az Agrármarketing-díj főszervezőjének beszédét követően szólították színpadra a díjazottakat. A szakmai elismerések átadásában a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) kommunikációs és marketingigazgatója, Gál É. Beáta nyújtott segítséget.

Az AGROTREND Csoport által kiírt Agrármarketing-díjat 2023-ban a következő cégek nyerték el
Fődíj: a Master Good Kft. a Tanyasi csirke országos kampányával.
Arany minősítés: az UBM Csoport a cégcsoport integrált marketingkommunikációjával, különös tekintettel a befektetői kommunikációra; a Délalföldi Kertészet Szövetkezete a Szentesi Vagányok márka építésével; a Greenman Kft. felhasználói visszajelzésekre épülő marketing tevékenységével.
Különdíj: a Syngenta Magyarország Kft. a 6 tonna/hektár napraforgó programjával; a Biocont Magyarország Kft. a 20. évfordulós imázskampánnyal; az Erste Bank Hungary Zrt. az Erste Agrár Szemle kiadványával, a Fliegl Abda Kft. a Kiszervezett tartalomgyártás online promócióval és a 30 éves jubileum alkalmából készített belső kommunikációs imázsvideóval.

A kistermelők versenyében
Fődíj: a Szomor Méhészet a márkaépítéssel, minőségi arculat és vizuális megjelenéssel
Arany minősítés: a Silver Tojás Kft. a #hashtEGG brand építésével, a Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével
Különdíj: a MyFarm Kft. Legyél te is nagykövet! Kampányával, Molnár-Kun Lilla a Lilla méze, a Szolnoki (M)ámor és a Túri napraforgó brandek megalkotásával, Mayer Szörp a látványos bolti kihelyezéssel, a Négy Muskétás a termelők közti összefogással, közös termék kidolgozásával

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában