SZON - PR cikk

2015.05.08. 14:05

Mitől lesz több vevőd? Bárdos András segít megfejteni a feladványt!

Sokféle válasz létezhet, de egy biztos a sikerben döntő a jó kommunikáció. Így gondolja ezt Bárdos András is, aki a Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia előadójaként veszt részt az első Nyíregyházi Vállalkozói Tréningnapon május 21-én a Korona Hotelben.

Sokféle válasz létezhet, de egy biztos a sikerben döntő a jó kommunikáció. Így gondolja ezt Bárdos András is, aki a Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia előadójaként veszt részt az első Nyíregyházi Vállalkozói Tréningnapon május 21-én a Korona Hotelben.

A kommunikációs szakember szerint senki sem születik csúcsvállalkozónak, vagy kiváló vezetőnek. A titok az, hogy nincs titok: bárki képes lehet feltanulni magát a csúcsra. Vagyis a siker döntően akarat, kitartás és tanulás kérdése.

Ahogy Henry Ford mondta „Aki abbahagyja a tanulást az öreg, függetlenül attól, hogy 20 éves vagy 80.”. Mert a Facebook és az okoskütyük korában egy vállalkozás vagy fejlődik, vagy hanyatlik. Ez nem tud másként lenni.

És ez függetlenül attól, hogy egy cég Budapesten, Győrben vagy Nyíregyházán működik.

Tréningnap a hatékonyság jegyében

Mitől lesz több vevőnk? Hogyan adhatunk el többet? Hogyan kereshetünk több pénzt? Az eladásról, a marketingről és a kommunikációról lesz szó tréningen. Arról, hogyan tehető hatékonyabbá a cég, motiváltabbá a kollégák és érdekesebbé a reklámkampány.

Kiemelt témák, hogy miként javíthatunk saját képességeinken, vállalkozásunk és csapatunk teljesítményén.

Sokan ilyenkor legyintenek és azt mondják: én ezt már tudom. Vagy a körülményekre fogják, hiszen máshol könnyű, de Szabolcsban nehéz. Hogy a politika, az adók és miden más is ellenünk dolgozik. De az az igazság, hogy sehol sem könnyű. Mégis van, akinek sikerül. Van, aki képes legyőzni a körülményeket és sikeres céget épít.

A Tréning előadói szerint elsősorban saját döntésünkön múlik, hogy a győztesek közé tartozik a vállalkozásunk vagy végül lemaradunk a versenyben. Szerintük a kulcs, hogy hajlandóak vagyunk tanulni, fejlődni, változni a sikerért. Pontosan ugyanúgy, mint a legnagyobb sportolók, edzők vagy üzletemberek.

Másként: mindenki maga dönti el, hogy hálóval, vagy a kézével akar halászni

Hiszen vevőt szerezni gyenge kommunikációval, jó marketing nélkül olyan, mint kézzel halászni: kifoghatunk egy-egy halat, de ha többet szeretnénk, jobb, ha hálót használunk. Vagyis, ha több vevőt, több profitot akarunk érdemes új marketing és vezetői módszereket tanulni. Az első nyíregyházi vállalkozói tréningnap előadói ebben szeretnének segíteni. Nem elméletről, hanem pénzt hozó módszerekről lesz szó: konkrét ötleteket, kampány tippeket, hoznak az előadók. Szívesen látnak minden vállalkozót, cégvezetőt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában