2011.08.01. 13:38
Beléptetés: majdnem teljesen tökéletes
A klubvezetés azt ígérte, javítani fognak azon, hogy ne legyen gond a bejutással, a helyfoglalással.
A klubvezetés azt ígérte, javítani fognak azon, hogy ne legyen gond a bejutással, a helyfoglalással.A DVTK első mérkőzése előtt sok szurkoló nem tudta idejében elfoglalni a helyét a lelátókon, mert a jegyértékesítési és a beléptetési rendszer kívánni valókat hagyott maga után. A nézők nem tudták, hogy a kívánt helyre hol vehetik meg bilétáikat, aztán többen azzal szembesültek a tribünökre érve, hogy a helyeiken mások ülnek.
Körmöndi Zoltán, a diósgyőriek marketing-igazgatója azt ígérte, hogy a második találkozóra változtatásokat eszközölnek a hibák kiküszöbölése érdekében. Nem csörgött Nos, a DVTK – Kecskeméti TE meccs előtt szétnéztünk a jegyárusító helyeken és azt tapasztaltuk, hogy mindenhol kitették az információs táblákat, a szurkolók pedig fegyelmezetten vásároltak és idejében helyeikre értek.
"Egyszer sem csörgött a telefonom"
– Egyszer sem csörgött a telefonom, ez pedig azt jelenti, hogy a beléptetés már majdnem tökéletes volt – örvendezett Körmöndi Zoltán. – A tapasztalatokat persze újra összegezzük és hiszek abban, hogy nem kell újabb „finomításokat” elvégeznünk.
ÉM-KT