boon-sportoldal

2011.08.01. 13:38

Beléptetés: majdnem teljesen tökéletes

A klubvezetés azt ígérte, javítani fognak azon, hogy ne legyen gond a bejutással, a helyfoglalással.

A klubvezetés azt ígérte, javítani fognak azon, hogy ne legyen gond a bejutással, a helyfoglalással.A DVTK első mérkőzése előtt sok szurkoló nem tudta idejében elfoglalni a helyét a lelátókon, mert a jegyértékesítési és a beléptetési rendszer kívánni valókat hagyott maga után. A nézők nem tudták, hogy a kívánt helyre hol vehetik meg bilétáikat, aztán többen azzal szembesültek a tribünökre érve, hogy a helyeiken mások ülnek.

Körmöndi Zoltán, a diósgyőriek marketing-igazgatója azt ígérte, hogy a második találkozóra változtatásokat eszközölnek a hibák kiküszöbölése érdekében. Nem csörgött Nos, a DVTK – Kecskeméti TE meccs előtt szétnéztünk a jegyárusító helyeken és azt tapasztaltuk, hogy mindenhol kitették az információs táblákat, a szurkolók pedig fegyelmezetten vásároltak és idejében helyeikre értek.

"Egyszer sem csörgött a telefonom"

– Egyszer sem csörgött a telefonom, ez pedig azt jelenti, hogy a beléptetés már majdnem tökéletes volt – örvendezett Körmöndi Zoltán. – A tapasztalatokat persze újra összegezzük és hiszek abban, hogy nem kell újabb „finomításokat” elvégeznünk.

ÉM-KT

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!