minőségi fejlesztések

2019.10.18. 18:43

Jelentősen javult a ferihegyi repülőtér megítélése

A nyári időszakban végzett felmérés szerint az utasok egyre elégedettebbek – közölte a Budapest Airport pénteken

A világszerte több mint 700 repülőtéren egységes módszertannal végzett kutatás eredménye szerint az előző év azonos időszakához képest jelentős mértékben, 5-ös skálán

3,66 pontról 3,83 pontra emelkedett a budapesti repülőtér utaselégedettségi mutatója.

A megkérdezett utasok 37 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő szolgáltatásokat, az általános repülőtéri légkörtől kezdve a tisztaságon át, a kötelező ellenőrzések gördülékenységéig.

Az utasok visszajelzése alapján a Budapest Airport közelmúltban elvégzett fejlesztései láthatóan javítottak a szolgáltatások minőségén. A rekord nyári forgalom mellett is

rövidült az utasfelvételnél a várakozási idő, és jelentős mértékű fejlődést tapasztaltak az utasok a biztonsági ellenőrzéssel töltött idő esetében.

A check-in folyamatának gördülékenységét elősegítő fejlesztések között

a repülőtér idén elindította a korai utasfelvételt és az önkiszolgáló poggyászfeladást is.

A biztonsági ellenőrzésnél jelentős kapacitásbővítés zajlott le, és egy sor, az utasok számára látható és nem látható fejlesztéssel sikerült gyorsítani az ellenőrzés folyamatát, így

a várakozási idő még csúcsidőben is átlagosan 10 perc alatt marad.

Szintén kevesebb időt töltenek az utasok az útlevél-ellenőrzésnél,

a mosdók és a terminál tisztaságát pedig kiugróan jobbra értékelték,

mint a tavalyi év azonos időszakában. Fontos visszajelzés ugyanakkor az is, hogy az utasok továbbra is a parkolási lehetőségeket tartják a leginkább fejlesztendő területnek – olvasható a közleményben.

Borítókép: Légi utasok sokasága vár jegykezelésre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2b termináljának indulási csarnokában hétköznap délidőben.

Ezek is érdekelhetik