PR cikk

2020.06.23. 14:32

A felfedezés öröme: Google Discovery Ad

A Google hagyományos Ad hirdetései után a vizuális megjelenésre helyeződött a hangsúly.

A Shopping típusú hirdetések már kép formájában juttatták el az érdeklődők számára a termékről szóló információkat. A Shopping reklámkampány után, 2020 májusában egy innovatív formátummal jelentkezett a Google. A Discovery egy olyan képi reklám, amely összetett és minőségi felhasználói élményt nyújt. Ez a keresési típus világszerte ma már minden hirdető számára elérhető. Míg a Shopping hirdetések elsősorban a webáruházak üzemeltetői számára nyújtanak kedvező reklámot, addig a Discoveryvel növelhető bármilyen típusú webhely forgalma.

A termék felfedezése

A vizuális reklám erős képi világgal, érthető és tömör üzenettel azonnal fel tudja kelteni a figyelmet. Akik eddig a képi hirdetések mellett tették le a voksukat, azok számára a közösségi média felületei jelentették a legjobb reklámfelületet. A Facebook és társai erőteljes és hatékony kommunikációt, így eredményesebb eladást tudnak biztosítani azzal, hogy képet lehet használni a termék promóciójánál.

A Google is felismerte a vizuális megjelenés erejét, ezért több kevésbé sikeres próbálkozás után színre lépett a Discovery Addel. A tavalyi kampányindulás óta mára már a YouTube és a Gmail felületeken is megjelenik Discovery feed. A becsatolt netes területeknek köszönhetően akár 2,9 milliárd felhasználóhoz is eljuthat az új típusú, képes hirdetési forma.

Discovery Ad lehetőségei

A Discovery hirdetést a Google Ads fiókból lehet elindítani. Itt az előfizető beállíthatja az elérni kívánt felhasználók paramétereit: lehetőség van demográfiai vagy földrajzi adatok szerinti célközönség meghatározására. Kétféle típus közül lehet választani: a képváltós hirdetések több, míg a normál Discovery Ad egyszerre egy képet jelenít meg.

A hirdetésekhez akár öt címsor, öt leírás és 15 kép is megadható. Az optimális teljesítmény érdekében a Discovery reklámok automatikusan összekapcsolják a címsorokat, leírásokat és képeket. Igényes, kreatív képpel, figyelemfelkeltő, de könnyen érthető, rövid leírásokkal a Google Discovery egy hatékony és erős reklámeszközzé válhat!

Hatásos, rövid és célratörő hirdetés

A hirdetési formátumot feltűnő helyen biztosítja a Google, ezért csak azoknak a hirdetéseknek van esélyük megjelenni, amelyek valóban erős, nívós és egyértelmű reklámok. Ehhez egy magas minőségi, unikális képi hirdetésre lesz szükség, amely egy összetett marketing elképzelés része.

Amennyiben Ön is maximálisan kiaknázná a Discovery Ad lehetőségeit, forduljon bizalommal a Toptarget Online Marketing Ügynökséghez! A cég segítséget nyújt Önnek a komplex marketingrendszer megalkotásában, és kezeli, optimalizálja és méri hirdetéseit. Jól célzott közönséggel, átgondolt márkaépítéssel és maximálisan kihasznált hirdetési lehetőségekkel Ön is sikerrel növelheti weboldala látogatottságát, forgalmát és eladásait.

 

(PR cikk)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában