Helyi közélet

2012.11.23. 12:52

Újfehértón átadták a járási kirendeltség kulcsait

Újfehértó - Nagy Sándor Újfehértó polgármestere, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal képviseletében megjelent dr. Teschmayer Gábor Főigazgató Úrnak ünnepélyes keretek között, a sajtó nyilvánossága előtt 2012. november 23-án de. 10 órakor átadta – jelképesen – a 2013. január 1-étől Járási Kirendeltségként működő épületrész kulcsát.

Újfehértó - Nagy Sándor Újfehértó polgármestere, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal képviseletében megjelent dr. Teschmayer Gábor Főigazgató Úrnak ünnepélyes keretek között, a sajtó nyilvánossága előtt 2012. november 23-án de. 10 órakor átadta – jelképesen – a 2013. január 1-étől Járási Kirendeltségként működő épületrész kulcsát.A kulcs, nem csak a Kirendeltség kulcsát jelképezi, hanem az önkormányzat és a Kormányhivatal közötti szoros együttműködést, a „nyitottságot” is.

Újfehértó Város Önkormányzata az utóbbi időszakban jelentős lépéseket tett azért, hogy a polgármesteri hivatal szolgáltatásait egyszerűbben és gyorsabban vehessék igénybe a lakosok. Ezért jött létre – a megyében először – 2008-ban többek között az ügyfélcentrum, ahol az ügyfelek számára az egyablakos ügyintézéssel kényelmessé vált az ügykezelés, ügyintézés.

Az év második felében a települések többsége a járási hivatalok és kirendeltségek kialakítását várta, így Újfehértó is, ahol azonban a cél továbbra is az maradt, hogy a lakosság ezen túl is nyugodtan, egyszerűen és gyorsan intézze ügyeit. A városvezetés már hónapokkal az átállás előtt tárgyalásokat kezdett a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatallal, majd a követelményeknek megfelelően a helyi önkormányzat saját forrásból alakította ki a modern, európai uniós színvonalú ügyfélfogadó helyiségeket. Ezzel az újfehértói lakosok továbbra is helyben intézhetik ügyeiket, anélkül, hogy 15-20 kilométert utaznának.

Az új épületrész kialakítására Újfehértó Város képviselő testülete saját forrásából 6.3 millió forintot költött. A 334 m2-es járási hivatali kirendeltségen 2013. január 1. napjától bővülhet az ügyfelek kényelmes, rugalmas kiszolgálása, az egyablakos ügyintézés.

Az épület rész, mely jelenleg az okmányirodai és gyámhivatali feladatellátást szolgálja november elejétől működik. Az első hetek tapasztalatai azt mutatják: a frekventált helyen álló épületet könnyen megtalálják az ügyfelek, az akadálymentesítésnek köszönhetően mindenki számára megközelíthető.

Az infrastrukturális háttér kiépítésének köszönhetően, korszerű eszközökkel, kellemes környezetben történik az ügyfélkezelés. Ügyintézőink továbbra is legjobb tudásuk szerint, türelemmel és odafigyeléssel végzik munkájukat, hogy 14 ezer fős városunkban fennakadás és nagyobb problémák nélkül dolgozhassunk és éljünk.

Újfehértó komoly anyagi ráfordítással kialakított és átadott épületrésszel a jövőben is szorosan együtt kíván működni a Kormányhivatallal és a jó kapcsolat reményében az ügyfeleink kiszolgálása továbbra is elsődleges érdeke marad az önkormányzatnak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában