Panyola

2020.07.26. 09:30

A Teremtő patikájához nyúltak a panyolaiak

Innovációs készségük újabb bizonyítékaival rukkoltak elő.

Magas minőséget szimbolizál a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat elismerő Superbrands védjegy. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.

A Panyolai márka 2015-től minden évben elnyerte ezt a rangos nemzetközi elismerést, így idén már hatszoros Superbrands-díjasnak mondhatja magát az ékszerdoboz szatmári falu hírnevét öregbítő Panyolai Szilvórium Zrt. kereskedelmi pálinkafőzdéje.

Talált a 70 fokos

– Ez az elismerés, amelynek idei elnyeréséről a közelmúltban kaptunk értesítést, olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Ahogyan azt alapítói megfogalmazták, a díj irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez – világít rá a cég marketingvezetője. Koncz Nóra szerint az ez évi sikereik egyik kovácsa furcsamód éppen a koronavírus-járvány volt.

A veszélyhelyzet kihirdetését követően hozták forgalomba „Maradj otthon” néven azt a hetvenfokos vegyes gyümölcspárlatot és -pálinkát, amelyet elsősorban kéz és otthoni vagy ipari felületek fertőtlenítésére, de mértékkel és kellő körültekintéssel fogyasztásra is ajánlanak.

– A társaságunk a termék előállításával segíteni szeretné a járvány elleni védekezést. Nevezetesen segítjük a lakosságot, akik számára a kezdetben hiánycikknek számító kézfertőtlenítő nehezen volt elérhető. Továbbá megcéloztuk azokat a cégeket, amelyeknek nincs elegendő, megfelelő töménységű fertőtlenítő hatású alkohol a birtokukban. Mindenekelőtt védeni akartuk saját munkavállalóink egészségét, ezzel pedig velük együtt óvni a családjuk egzisztenciális biztonságát – ad magyarázatot az új termék fejlesztésére Koncz Nóra.

Rang és elismerés

Egy másik sikersztori a kóser pálinkáké. A Panyolai Szilvórium Zrt. a Magyarországi Autonóm Orthodox Izraelita Hitközség (MAOIH) megkeresésére gyártja a már bevezetett szilva- és az ágyas szilvapálinkákat, de készül a barackpálinka, és a tervek között szerepel még a meggypálinka is.

Palackozzák a termékpaletta gyógynövényes újdonságát | Fotók: Galambos Béla

– Kósert gyártani rang és elismerés, mivel komoly higiéniai és szakmai előírásoknak kell megfelelni. A gyártási folyamatot az alapanyag beszerzésétől a cefrézésen, főzésen és palackozáson át a hitközség kiküldött képviselője felügyeli. A kóser termékek nemcsak beltartalomban, de küllemben is a hagyományos értékeket képviselik, amelyet a héber feliratú címkén a ­MAOIH-pecsét is igazol.

Test és lélek öröme

A panyolaiak innovációs készségének bizonyítéka, hogy a termékpaletta erősen sikergyanús legújabb szereplője a prémiumkategóriás Silvorius gyógynövénylikőr, melynek szintén ebben az évben indult a gyártása. A fejlesztés indítékáról árulkodik a hátcímke, amin többek között olvasható:

„Panyolát már a régmúltban istenfélő emberek lakták, akik gyakorta nyúltak a Teremtő patikájának fűben, fában rejlő orvosságaihoz... A Silvorius likőrkülönlegesség 25-féle, gondosan válogatott gyógy- és fűszernövényből készült... A test és a lélek örömére fogyassza Ön is egészséggel!”

Galambos Béla

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában