Nagyvilág

2011.07.01. 21:11

Sörért oroszlánt: ezüst díjat nyert a magyar csapat a cannes-i reklámfesztiválon

Cannes/Budapest (MTI) - Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.

Cannes/Budapest (MTI) - Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.Idén 90 ország több mint 28 ezer nevezése érkezett az egy héten át tartó fesztiválra, ezzel megdöntötték az eddigi résztvevő rekordot - olvasható a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) internetes oldalán.

Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni. A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget.

A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük.

Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.

MTI

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!