2011.07.01. 21:11
Sörért oroszlánt: ezüst díjat nyert a magyar csapat a cannes-i reklámfesztiválon
Cannes/Budapest (MTI) - Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.
Cannes/Budapest (MTI) - Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.Idén 90 ország több mint 28 ezer nevezése érkezett az egy héten át tartó fesztiválra, ezzel megdöntötték az eddigi résztvevő rekordot - olvasható a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) internetes oldalán.
Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni. A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget.
A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük.
Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.
MTI